annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliering?

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste, 

Sinds enkele maanden ben ik overgestapt naar base met een abonnement van 27€, met de bedoeling dat dit via domiciliëring zou betaald worden.

Er werd mij verteld dat ik bij de eerste factuur deze zelf zou moeten betalen en dat daarna de domiciliëring automatisch zou geactiveerd worden bij mijn volgende facturen.

Ik heb al meerdere keren naar een base-shop geweest om mijn probleem uitteleggen, waarbij zij mij steeds vermelden dat ik mijn volgende factuur weer eerst zelf moet betalen en dat daarna de domiciliëring weer automatisch zou geactiveerd worden.

Nu zijn we 3a4 maanden verder en heb ik nog steeds hetzelfde probleem, waarbij ik dan eindelijk denk dat het opgelost is krijg ik dan plots een telefoon, waarbij zij mij vertellen als ik mijn openstaand bedrag niet betaal dat ik 20€ extra zou moeten betalen.

Ik vind dit niet kunnen nadat ik met het volste vertrouwen naar jullie ben overgestapt.

Waarbij ze mij vertelden dat dit geen enkel probleem zou zijn om overtestappen

Mvg.

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 19

Hoi Elke,

Je kan je domiciliëring activeren via de klantenzone op onze BASE Klantenzone .

De activatie-datum hangt ook af van hoe snel je bankinstelling de aanvraag verwerkt. Van zodra alles in orde is, krijg je daar automatisch een berichtje van en worden je betaling automatisch uitgevoerd.

Ondertussen kan je betalen via de MyBASE app of via de eerder vermelde klantenzone.

De collega's op het nummer 1999 staan ook ter beschikking. Je kan ook een privé berichtje sturen via Facebook en Twitter

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes