annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste factuur Base 15 + nog BTW?

Beantwoorden
Highlighted
Wed
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste , sinds 2 weken base 15, zie ik dat op de factuur 14,98+ 3,55 aan kosten zijn. De €3,55 zijn de BTW kosten.
Ik zie dat het aanbod normaal maar €15 kost. Waarom nog BTW erbij?

Gr wed
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Wed,

De maandelijkse abonnementskosten van €15 met BASE 15 zijn inclusief btw. Ik kan me echter wel voorstellen dat de aanrekening verwarrend voor je is. Ik zal het je dan ook uitleggen Smiley Knipoog .

Je bent pas klant geworden bij BASE. Bedankt om voor BASE te kiezen! De eerste factuur wordt altijd anders opgemaakt dan de volgende facturen. Hier een uiteenzetting:

  • De activatiedatum is in de meeste gevallen niet dezelfde datum als de facturatiedatum.
  • Bij BASE betaal je de abonnementskosten één maand op voorhand.
  • In jouw geval heb je BASE 15 geactiveerd op 22 juni en je facturatiedatum is de 26ste.
  • Dat betekent dat er een klein deel aan abonnementskosten van €1.60 excl. btw aangerekend werd voor de periode van 22 juni tot en met 25 juni (laatste dag facturatieperiode).
  • Omdat je de abonnementskosten één maand op voorhand betaalt, betaal je op deze factuur een volledige maand van 26 juni tot en met 25 juli (€12.40 excl. btw).
  • Deze factuur bedraagt uitzonderlijk een periode van één maand en 4 dagen waarvoor €14 excl btw aangerekend werd. Inclusief btw komt dit neer op €16.94.
  • De resterende €1.20 werd aangerekend voor het andere telefoonnummer dat op je account is geactiveerd.


Hopelijk is het zo wat duidelijker voor je? Via deze link bekijk je een video waarin uitgelegd wordt hoe je de eerste factuur leest :8 .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hoi, dus we betalen het abonnement een maand op voorhand. Ik had 2 nummers bij jullie, maar nadat we weg gegaan zijn heb ik dat geld toch nooit terug gekregen??
Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo LouLou,

 

Door werkzaamheden op onze community heeft dit antwoord iets langer op zich laten wachten. Hopelijk bevalt onze nieuwe look en feel je Smiley Knipoog. Mocht je in de tussentijd nog niet geholpen zijn, hieronder het antwoord op jouw vraag.

 

In principe betaal je de laatste maand geen abonnementsgeld meer, dat klopt. Twijfel je of dat bij jou ook gebeurd is? Dan kijken we dat uiteraard graag voor jou na! Contacteer je ons via één van onze servicekanalen? Dat kan via (0486 19) 1999, door een bericht te sturen via de klantenzone, óf via een bericht op Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos