annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra kosten ivm te laat betaalde factuur terwijl ik al betaald had?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Geachte, ik heb net een email gekregen dat ik mijn vorige factuur nog niet betaald heb. En zo kreeg ik extra 10 euro kosten op mijn factuur . Vorige week had ik al mijn factuur betaald
Beantwoorden
REACTIES (2)
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Suvat34,

Bij een laattijdige betaling rekenen we €10 op je volgende factuur. Dit kan je vermijden door een domiciliëring te activeren, zodat je facturen tijdig vereffend worden.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Een domiciliëring vind ik geen aangename oplossing voor deze situatie. Sommige klanten hebben nu eenmaal de voorkeur om niet via domiciliëring te betalen. Dat is voor mij niet anders: ik hou er niet van onbewust te betalen. Als de factuur door de (digitale) handen passeert is er nog enige controle over de betaling. In het geval er fouten gemaakt worden bij facturen kan dat handig zijn. Een nadeel is wel dat er soms een betaling in de vergetelheid beland. Dit is geen goede oplossing en al zeker niet voor de bovenstaande situatie.

Beantwoorden