annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur Details

Beantwoorden
076011663
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Hallo,

sinds oktober 2020 krijg ik plots een gedetailleerde factuur ter beschikking in de klantenzone ipv de gebruikelijke verkorte factuur. Alle voorgaande jaren was dit een verkorte factuur via de klantenzone.

 

Vandaag voor de tweede maal de helpdesk gecontacteerd. Men beweert dat een verkorte factuur enkel kan als ze per post verstuurd wordt. Niet via de klantenzone. Hoewel het voor oktober 2020 altijd lukte en via de FAQ een link te vinden is waarmee je het zelf kan doen via je klantenzone. Spijtig genoeg werkt deze link nog steeds niet.

 

Nu is de enige oplossing volgens de helpdesk dat BASE de factuur terug via de post gaat opsturen. Dit vind ik beetje raar in de huidige tijdsgeest.

 

 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Dania
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 14

Hey! 

We begrijpen de verbazing hierrond! 

Kan je ons via social media jouw klantengegevens bezorgen? Dan kijken we dit graag verder na voor je! 

Groetjes, 

Dania

Beantwoorden
0 Likes