annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur bij overschakelen naar B-0

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
bij de verplichte registratie van een prepaid werd mij een B-O abonnement aangeboden omwille van mijn weinig verbruik in het verleden .
de resterende 16 euro werd overgedragen en bij het ontvangen van de eerste factuur liep de kost op tot 21 euro .
echter was dit na telefonisch contact met base dienst te wijten aan een verkeerde instelling in mijn telefoon van mijn kant.
er werd data verbruikt zonder dat dit de bedoeling was . heb het mobiel internet laten blokkeren bij jullie diensten en de factuur
onmiddellijk betaalt .
mijn vraag is : kunnen jullie die ongewilde verloren 16 euro compenseren of is er geen tussenkomst mogelijk .
alvast bedankt voor de snelle werking van base-diensten en de nodige hulp aan de lijn voor de blokkering .

mvg

yvette .

factuurnummer : 6822401417 .
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Yvette,

Je zal wel geschrokken zijn van je eerste factuur. Voor een eventuele compensatie kan je best contact opnemen met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of door te bellen naar 1999.

Onze collega's zullen je verder informeren.

Een tip: Via de My BASE app en Klantenzone kan je je verbruik goed in de gaten houden. Zo kom je niet voor verrassingen te staan wanneer je de factuur ontvangt Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos