annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur ligt 20€ hoger, geen idee hoe dit zoveel kan zijn

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik ben 0.200mb over mijn verbruik gegaan. Heb mijn factuur nagechecked maar nergens Kan ik afleiden was die 20 euro vandaan komt. Heb ook geen waarschuwing gekregen day ik 20€ over mijn budget zat.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Dominique,

Buiten je bundel betaal je €0.10 per MB. Het volume van 200MB komt dan ook overeen met €20.

Standaard staan de budget alert berichten ingesteld op €50. Je ontvangt dan ook pas een bericht wanneer je €50 extra verbruikt hebt buiten de abonnementskosten. Deze limiet kan je zelf aanpassen via de Klantenzone. Heb je dit al aangepast en heb je het bericht toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst. Dit kan telefonisch naar 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Facebook/ Twitter.

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met deze extra kosten. Indien je dataverbruik elke maand hoger is, is het voordeliger om je abonnement aan te passen naar een abonnement met meer datavolume. Via deze link ontdek je onze huidige tarieven. Veranderen kan via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos