BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Beste,
door de drukke agenda was ik te laat met mijn factuur te betalen. Ondertussen is deze betaald en zie ik ook dat de betaling geregistreerd is in mijn klantenzone. Mijn diensten zijn wel nog steeds geblokkeerd. Enig idee hoe lang dit kan duren?
vriendelijke groeten
Ine
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Ine,
Normaal gesproken worden je diensten binnen de 24 uur na ontvangst van betaling weer geactiveerd. Indien dit nog niet het geval is, neem je best even contact op met de klantendienst.
Telefonisch kan je ze 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.
Groetjes,
Ibi
Hallo Ine,
Normaal gesproken worden je diensten binnen de 24 uur na ontvangst van betaling weer geactiveerd. Indien dit nog niet het geval is, neem je best even contact op met de klantendienst.
Telefonisch kan je ze 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.
Groetjes,
Ibi
Beste
Ik heb met een medewerker van base afgesproken dat ik de 1ste oktober men openstaande factuur ging betalen omdat ik financiële problemen heb gehad. Nu heb ik net gezien dat mijn diensten zijn geblokkeerd maar heb dit wel nodig voor school. Wat moet ik nu doen?
@Ine83 schreef:Beste,
door de drukke agenda was ik te laat met mijn factuur te betalen. Ondertussen is deze betaald en zie ik ook dat de betaling geregistreerd is in mijn klantenzone. Mijn diensten zijn wel nog steeds geblokkeerd. Enig idee hoe lang dit kan duren?
vriendelijke groeten
Ine
@Ine83 schreef:Beste,
door de drukke agenda was ik te laat met mijn factuur te betalen. Ondertussen is deze betaald en zie ik ook dat de betaling geregistreerd is in mijn klantenzone. Mijn diensten zijn wel nog steeds geblokkeerd. Enig idee hoe lang dit kan duren?
vriendelijke groeten
Ine
@Ine83 schreef:Beste,
door de drukke agenda was ik te laat met mijn factuur te betalen. Ondertussen is deze betaald en zie ik ook dat de betaling geregistreerd is in mijn klantenzone. Mijn diensten zijn wel nog steeds geblokkeerd. Enig idee hoe lang dit kan duren?
vriendelijke groeten
Ine
Hallo Shany,
Ik heb je zonet een privébericht gestuurd.
Je neemt in dit geval namelijk best even contact op met de klantendienst. Telefonisch kan je ze 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.
Groetjes,
Ibi
Hallo, mijn 2 nummers van mijn gsm zijn geblokkeerd en ja ik heb de factuur van November telaat betaald , maar de nieuwe factuur van de maand December daar heb ik nog 10 dagen tijd dus je mag hem nog niet blokeren en zou het fijn vinden dat deze weer geactiveerd worden....mvg