annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur van maart 2020 opent niet in de klantenzone/BASE app

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Andere maanden kon ik perfect naar mijn faktuur kijken, maar deze maand lukt dit niet, ik krijg steeds de melding je aanrekening is niet beschikbaar, probeer het later opnieuw,

Dit is nu al gans de tijd zo, ik heb dit al gemeld aan base maar nog geen antwoord gekregen.

Ik kan wel het bedrag zien, maar dus geen info, de rekening staat ook al vermeld op mijn rekening bij komende betalingen.  Ik heb deze maand ook geen sms of email gekregen met de aankonding van de betaling.

Nog iemand dit probleem?

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Highlighted
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 25

@valencia vanuit de BASE Community hebben we geen zicht op je persoonlijke dossier. Maar wat je wel eens kan doen is contact opnemen met de klantendienst via Facebook of Twitter. Daar kunnen de collega's dit zeker en vast voor je nakijken. Smiley Knipoog

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

ik heb nog geen antwoord gehad van base zelf, maar vandaag is het gelukt om mijn faktuur te openen, misschien dat base zelf nog een antwoord geeft, ik heb geen twitter of facebook, ik heb mijn vraag gesteld aan base via contact maken via email

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 22

Hoi @valencia 

Fijn om te lezen dat je de factuur al kon openen! Er waren effectief moeilijkheden met het openen van onze facturen via de klantenzone en de app. Onze technici hebben dit vrijwel onmiddellijk in onderzoek gezet.

Mocht je nog vragen hebben, mag je ook altijd contact opnemen met onze telefonische helpdesk via het gratis nummer 1999 Smiley Vrolijk 

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes