annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback over afhandeling in Baseshop

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste

Ik weet niet of deze vraag al gesteld is en ben nieuw hier in de base-community. Vandaag ben ik naar de baseshop geweest. Ik had online een nieuwe multifunctionele simkaart besteld (voor mijn moeder) voor het nano-formaat (gewoon op hetzelfde nummer, wij zijn familiaal al jaren klant bij base). De simkaart die geleverd werd, was defect want ik kreeg hem wel geactiveerd maar hij meldde zich gewoon niet aan bij het base-netwerk. We hebben 3x naar de klantendienst gebeld (dit allemaal over een periode van 6 dagen ongeveer) en ten slotte hebben ze ons gezegd dat we naar een baseshop moesten gaan en dat ze ons daar zouden verder helpen. Nu ik ben gegaan, maar het abonnement staat dus op mijn moeders naam. Ik neem dus haar identiteitskaart mee en wat gebeurt er in de Baseshop, de medewerker zegt mij dat mijn moeder zelf fysiek aanwezig moet zijn. Ik verbaasd, zeg: is dat nu echt nodig, ik heb haar toestemming toch, ik heb haar identiteitskaart mee en ik heb zelfs de pin ervan gekregen dus waarom al die heisa. Hij zegt dan tenslotte: ja ik kan u geen nieuwe simkaart geven omdat het abonnement op haar naam staat. Dus mijn vraag was, is dit nu waar dat mijn moeder er echt aanwezig bij moest zijn, op deze warme dag, terwijl ze last heeft van hypertensie (hoge bloeddruk) en mij stuurt met haar identiteitskaart als 'tussenpersoon'.

Ten slotte is alles geregeld en hebben we nu opnieuw een nieuwe simkaart gekocht. Alleen duurde het wel veel te lang en verliep toch moeilijker en vervelender dan het zou moeten.

Met vriendelijke groet

Fatih K.

Beantwoorden
0 Kudos