annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding bij activeren simkaart

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Ik heb mijn simkaart ontvangen deze maandag. Ik heb contact opgenomen via messenger en kreeg tijdig antwoord.

 

Ik krijg nu constant een foutmelding als ik mijn sim wil activeren. Hiervoor heb ik nogmaals gestuurd maar krijg al 2 dagen geen antwoord meer.

 

Mijn abonnement bij de andere provider is ondertussen al opgezegd dus ik kan niemand bellen, ook de klantenservice niet. Wat moet ik nu doen? 

Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 2

Dag Laure,

Wat vreemd dat je geen antwoord meer hebt ontvangen. Contacteer je ons even opnieuw via Facebook? Dan kunnen we dit samen bekijken.

Groetjes,

Marianne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
REACTIES (2)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 2

Dag Laure,

Wat vreemd dat je geen antwoord meer hebt ontvangen. Contacteer je ons even opnieuw via Facebook? Dan kunnen we dit samen bekijken.

Groetjes,

Marianne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Beste, zal ik doen! Dank je wel.

Beantwoorden