BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Ik heb mijn simkaart ontvangen deze maandag. Ik heb contact opgenomen via messenger en kreeg tijdig antwoord.
Ik krijg nu constant een foutmelding als ik mijn sim wil activeren. Hiervoor heb ik nogmaals gestuurd maar krijg al 2 dagen geen antwoord meer.
Mijn abonnement bij de andere provider is ondertussen al opgezegd dus ik kan niemand bellen, ook de klantenservice niet. Wat moet ik nu doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Laure,
Wat vreemd dat je geen antwoord meer hebt ontvangen. Contacteer je ons even opnieuw via Facebook? Dan kunnen we dit samen bekijken.
Groetjes,
Marianne
Dag Laure,
Wat vreemd dat je geen antwoord meer hebt ontvangen. Contacteer je ons even opnieuw via Facebook? Dan kunnen we dit samen bekijken.
Groetjes,
Marianne
Beste, zal ik doen! Dank je wel.