Hallo Malvina,
Budget alerts worden niet in realtime verstuurd. Het kan dan ook zijn dat het bericht laattijdig werd verstuurd waardoor de kosten ondertussen al opgelopen waren. Was je gedurende deze periode in het buitenland? Dan zijn deze berichten niet betrouwbaar. Dat komt omdat je gebruik maakt van een buitenlands netwerk. Het facturatiesysteem van het roaming-netwerk werkt namelijk op een andere manier dan het BASE-netwerk. Hierdoor kan er een vertraging ontstaan.
Naast deze Budget alerts, ontvang je andere waarschuwingsberichten. Deze berichten zijn specifiek gelinkt aan mobiele data en worden wel in realtime verstuurd. Zo kan je je verbruik goed in de gaten houden om extra kosten te voorkomen. Volgende
Data alerts worden verstuurd:
1) Wanneer 80% van je databundel opgebruikt is
2) Wanneer 100% van je databundel opgebruikt is
3) Wanneer je €10 extra aan data verbruikt hebt buiten je bundel
4) Wanneer je €12.50 extra aan data verbruikt hebt buiten je bundel
De laagste limiet voor Budget alerts die je kan instellen via de
Klantenzone is een limiet van €25. Dat is natuurlijk nog steeds een groot verschil met €39. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met de klantendienst om dit te laten onderzoeken. Dit kan via
Facebook/ Twitter, via e-mail naar
BASE.support@telenetgroup.be of telefonisch naar
1999.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .