annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen Budget alert melding ontvangen!

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik vind het echt onprofessioneel de manier waarop base handelt. Waarom stellen de klanten een 20euro herinnering op? Ipv mij op tijd te herinneren dat mijn internet limiet op is, krijg ik een rekening van 39euro boven op mijn abonnement. Waar was mijn 20euro melding? Facturen innen kunnen jullie goed! Direct de lijnen blokkeren ook! Maar vanaf dat aan base is om de services te laten zien waarvoor wij oooooh veeel te veel betalen, dan lukt dat plots niet of zijn er technische problemen! Geen wonder dat al mij kenissen van provider veranderen. Ik zal mij maar eens bij andere diensten informeren want ik ben het echt meer dan beu!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Malvina,

Budget alerts worden niet in realtime verstuurd. Het kan dan ook zijn dat het bericht laattijdig werd verstuurd waardoor de kosten ondertussen al opgelopen waren. Was je gedurende deze periode in het buitenland? Dan zijn deze berichten niet betrouwbaar. Dat komt omdat je gebruik maakt van een buitenlands netwerk. Het facturatiesysteem van het roaming-netwerk werkt namelijk op een andere manier dan het BASE-netwerk. Hierdoor kan er een vertraging ontstaan.

Naast deze Budget alerts, ontvang je andere waarschuwingsberichten. Deze berichten zijn specifiek gelinkt aan mobiele data en worden wel in realtime verstuurd. Zo kan je je verbruik goed in de gaten houden om extra kosten te voorkomen. Volgende Data alerts worden verstuurd:

1) Wanneer 80% van je databundel opgebruikt is
2) Wanneer 100% van je databundel opgebruikt is
3) Wanneer je €10 extra aan data verbruikt hebt buiten je bundel
4) Wanneer je €12.50 extra aan data verbruikt hebt buiten je bundel

De laagste limiet voor Budget alerts die je kan instellen via de Klantenzone is een limiet van €25. Dat is natuurlijk nog steeds een groot verschil met €39. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met de klantendienst om dit te laten onderzoeken. Dit kan via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of telefonisch naar 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden