annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heeft BASE mijn betaling goed ontvangen?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
In jouw klantenzone kun je een overzicht zien van jouw betalingen.
Je drukt op ‘mijn facturen’ en dan ‘overzicht betalingen’.



Deze gegevens worden dagelijks geüpdatet. Wanneer je maar net een betaling gedaan hebt, zal deze ten vroegste de dag nadien zichtbaar zijn.

Let wel op dat een bankoverschrijving enkele dagen kan duren. Het is erg belangrijk dat je de juiste gestructureerde mededeling gebruikt. Als je dat niet doet, kunnen wij jouw betaling niet aan jouw klantendossier toevoegen en zal de factuur onbetaald blijven. In dit geval kan je best een betalingsbewijs sturen zodat we de betaling kunnen vinden en toewijzen aan de factuur.

Wanneer je de betaling online uitvoert via je klantenzone, BASE.be of de MyBASE-app, kunnen wij jouw betaling onmiddellijk zien en zal deze ’s anderendaags ook in jouw overzicht staan. Je hoeft geen mededeling meer in te geven, alles gebeurt automatisch.
What's new?
Beantwoorden
0 Likes