annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Help! Ik heb met een verkeerde mededeling betaald!

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Geen paniek, dit kunnen we in no time voor je oplossen.

Wanneer je met een verkeerde mededeling betaalt, kan jouw betaling terecht komen bij een andere klant. Het is belangrijk dat we jouw betaling terug op jouw klantendossier plaatsen. Anders staat jouw factuur als onbetaald en kunnen er kosten aangerekend worden.

De eerste 5 werkdagen nadat je je overschrijving hebt uitgevoerd, hoef je nog niks te doen. Je kan gemakkelijk via jouw klantenzone zien of we jouw betaling ontvangen hebben of niet. Meer info over online je betalingen bekijken vind je hier.



Merk je na die 5 werkdagen dat jouw betaling nog steeds niet is geregistreerd? Stuur dan jouw betalingsbewijs naar collection@basecompany.be, en dan zetten wij jouw betaling op jouw klantendossier.

Vergeet niet om jouw overschrijving goed te controleren alvorens je bevestigt. Je hebt een persoonlijke gestructureerde mededeling, die voor al jouw facturen hetzelfde is. Als je alles correct ingeeft, komt jouw betaling automatisch op de juiste plaats terecht.

Nog gemakkelijk is om via BASE.be of de My BASE-app te betalen. Je hoeft dan enkel het telefoonnummer in te vullen, al de rest gebeurt automatisch. Erg handig!
What's new?
Beantwoorden