annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen van een simkaart die niet in je telefoon past. Hoe kan ik dit doen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Ik heb een modem, die enkel smsjes stuurt.
Op tijd moet ik medicatie nemen.

Met een 3G modem en een herlaad kaart doet het ding wat het moet doen, sms versturen....
Maar de kaart loopt leeg.

Net een "ticket" gehaald met een code.

De erste keer dat ik een mens sprak (al die keuzes moeten doorworstelen ...
Hij luistert, en als mijn verhaal klaar was, was zijn antwoord:
"kust mijn kl**ten" en haakte in.

Ik belde opnieuw en werd toe wel geholpen.

indien ik het samenstel is 50% van de mensen die er werken, onbeschoft...

Ivan
Wie niets doet met de kennis die hij heeft, weet eigenlijk niets...
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Ivan!

Goh, wat erg om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met mijn collega van de klantendienst! Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik hoop dat je onze excuses hiervoor aanvaard.

Weet je nog op welke datum en rond welk tijdstip je contact hebt gehad met de klantendienst? Dan kunnen we dit nakijken voor je. Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Op deze manier heb ik je dossier bij de hand.

Is je vraag ivm de prepaid die leeg loopt ondertussen al beantwoord? Zoniet, mag je me een beetje meer uitleg geven zodat ik de situatie volledig begrijp. We willen je graag de best mogelijke oplossing bieden!

Geef je mee een seintje wanneer je je profiel hebt vervolledigd?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Beste mensen,
Dat ik onheus werd behandeld, moest ik even van mijn hart.
Ik was jaren teamleider van een grote helpdesk in Brussel.
Nu ben ik 60+ ....

Soms, weet je heb je van die baaldagen.
Misschien had hij er een kwaaie klant opzitten? Misschien had hij de kramp in zijn "beleefdheid spier".
Hoe dan ook, ik laat het vallen. Ik heb oovan die dagen waarvan je zegt, "de eerste die ik zie......"

En ja, dat was ik toevallig.

Ik schreef dat 50% onbeleefd zijn.
Maar er zijn die andere 50% die het wel goed doen.
En die er als taak bij hebben zich te verontschuldigen voor het gedrag van , wat enkelingen?

Die (rotte?) appels vallen er ooit uit.

En ja, we zijn allemaal mensen gelijk. Goede en slechte... Humeur of niet..

We slachten een bedrijf af, omdat we onheus werden behandelt.
NOOIT of te nimmer, of toch zelden) prijzen wij iemand aan in het bedrijf, "kijk, aan die draag ik een duim omhoog aan"

Keep up the good work.
And the others..... well get lost...

Ivan

Het werkt wat ik wilde doen. Medicatie op tijd nemen.... Tot mijn volgende "opvullen" van mijn kaartje.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik wil nog eventjes technisch de weg op.
Ik heb een oudere GSM modem.
Daar kan alleen een grote SIM kaarrt in.
Maar elke smartphone die ik ken, werkt nu met een micro sim kaartje.
Dus kon ik geen "code" niet ingeven op die modem.

Vandaar mijn belletje naar jullie diensten.

{i}Die modem is aangesloten op een Rasberry Pi (voor de kenners).
En tot op de minuut krijg ik 4 maal daag een smsje.[/i}

Via mail kan het ook. Echter wat is het verschil tussen een mail van Barak Obama, en mijn medicatie??? -)
Dus, je zit in gesprek, smsje, medicatie innemen. Kees is klaar.

(Wie dan kees is???):?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=ivan]Ik wil nog eventjes technisch de weg op.
Ik heb een oudere GSM modem.
Daar kan alleen een grote SIM kaarrt in.
Maar elke smartphone die ik ken, werkt nu met een micro sim kaartje.
Dus kon ik geen "code" niet ingeven op die modem.

Hey Ivan!

Ik denk dat ik je ondertussen begrepen heb! Je wilt een herlading uitvoeren op de prepaid die je gebruikt voor je modem, maar je kan de simkaart niet in een telefoon stoppen omdat deze niet het juiste formaat heeft.

Gelukkig kan ik de herlading voor je uitvoeren! Je mag me de 15 cijfers van de herlaadkaart doorsturen via een privébericht, alsook het telefoonnummer dat hoort bij de prepaid. Dan zorg ik dat je je sms'jes niet hoeft te missen ivm je medicatie.

Misschien een interessante tip voor in de toekomst! Je kan de prepaid ook online herladen. Dit kan je doen via de app 'BASE top-up' of via BASE.be. Op deze manier hoef je de simkaart niet in een ander toestel te stoppen. Meer informatie over de BASE top-up applicatie kan je vinden in het artikel ''BASE top-up: de gratis app om je beltegoed of dat van iemand anders te herladen.

Als je liever niet wilt herladen, kan je voor het tarief BASE 0 kiezen. Dit is een abonnement waarbij je geen abonnementskosten betaalt! Je betaalt enkel voor wat je gebruikt. Omdat het tarief voor een sms bij BASE 0 minder kost dan voor een sms bij prepaid, komt dit je zelfs goedkoper uit! Een sms bij BASE 0 kost 0.10 euro. Afhankelijk van welk tarief je voor je prepaid hebt, kan een sms bij prepaid of 0.12 euro of 0.15 euro kosten. Met BASE 0 betaal je middels een factuur, dus geen herladingen meer!

Ok Ivan, ik wacht op je privébericht met de herlaadcode Smiley Knipoog

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos