annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe betaal ik mijn rekeningen als ik in het buitenland ben?

Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
De zomer staat voor de deur en je vakantie is gepland. Eindelijk genieten van die welverdiende rust! Om je geen stress te bezorgen over hoe je je facturen kan betalen wanneer jij van je cocktail aan het nippen bent, geef ik je hier verschillende mogelijkheden.

Heb je mobiele data of wifi ter beschikking?
Gebruik de MyBASE applicatie.

Geen toegang tot internet op je smartphone maar wel via pc of mac?
Betaal via de Klantenzone op BASE.be.

Je kan betalen met een kredietkaart maar hebt geen toegang tot internet?
Bel naar +32486191999 met eender welke telefoon. Onze medewerkers van de klantendienst helpen je graag verder met je betaling. Houd er rekening mee dat deze oproep betalend is vanuit het buitenland!

Betaal je graag 'old school'?
Betaal via een bankoverschrijving. Je betalingsgegevens kan je vinden in je facturen en op de Klantenzone via BASE.be.

Toch in België betalen?
Natuurlijk kan je altijd familie of vrienden vragen om je rekening te betalen. Zij kunnen in elke BASE-shop terecht om de betaling uit te voeren. Belangrijk is dat ze het correcte telefoonnummer weten en alles komt in orde Smiley Knipoog

Ga je voor een langere periode naar het buitenland?
Als je voor een langere periode naar het buitenland gaat, kan je altijd je BASE abonnement tijdelijk laten veranderen in BASE 0. Met BASE 0 betaal je enkel wat je verbruikt en vermijd je abonnementskosten. Hetzelfde als je voor een prepaid kiest. Op deze manier kan je toch je telefoonnummer gedurende 12 maanden behouden.
Belangrijk: Vergeet ons niet te contacteren wanneer je terug in België bent, zodat we het tarief dat het beste bij jou past kunnen activeren.

Je ziet het, je kan zonder stress genieten van je vakantie! Veel plezier :cool:

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos