annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een nIeuwe bankkaart registreren?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik was mijn bankkaart verloren en heb nu een nieuwe.
Als ik nu wil betalen staan nog de gegevens van de verloren kaart automatisch ingevuld. Hoe kan ik die nieuwe bankkaart registreren?
Dank U
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ah, ik heb het gevonden.
Bij de betaling kan je kiezen op welke manier je betaald: bankcontact, credietkaart, etc.
Naast elke keuze rechts staat een klein kruisje waarmee je bv. je bankcontact kaart kan doen vergeten.
Daaronder staan een optieknopje om een nieuwe bankcontact te kiezen, op het volgende scherm kan je in dan in de velden je naam en nieuwe bankkaartnr ingeven. Die velden zijn wel onzichtbaar = wit op witte achtergrond. Raar. Ik surf met chrome. Zou het daaraan liggen? Welke kleur zien jullie die velden?
Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=svenaerts228]Ah, ik heb het gevonden.
Bij de betaling kan je kiezen op welke manier je betaald: bankcontact, credietkaart, etc.
Naast elke keuze rechts staat een klein kruisje waarmee je bv. je bankcontact kaart kan doen vergeten.
Daaronder staan een optieknopje om een nieuwe bankcontact te kiezen, op het volgende scherm kan je in dan in de velden je naam en nieuwe bankkaartnr ingeven. Die velden zijn wel onzichtbaar = wit op witte achtergrond. Raar. Ik surf met chrome. Zou het daaraan liggen? Welke kleur zien jullie die velden?

Hey SvenAerts228,

Ik zie dat je ondertussen het antwoord zelf gevonden hebt :-)

De velden 'Naam kaarthouder' en 'Kaartnummer' hebben inderdaad een witte achtergrond. Je kan deze gewoon selecteren en de nodige gegevens invullen. Dit moet je maar éénmalig doen, want je betalingsgegevens worden automatisch bewaard voor je toekomstige betalingen.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes