annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan het dat ik toch aangerekend word voor datagebruik tijdens de Summer of streaming?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn mobiel data enkel gebruikt voor youtube en pokemon go + ik had op voorhand alle apps uitgezet. Toch heb ik mijn mobiele data al volledig opgebruikt en zit ik er al 2 euro over.

Ik snap het echt niet. Ik ben enkel op die 2 apps geweest en toch zit ik er over!
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Morien,

Bedankt voor je bericht en welkom op onze community.

Het mobile internet gebruik voor Pokémon GO en YouTube mag niet aangerekend worden. Je mag dus geen MB's zien verdwijnen van je bundel. Je kan via de instellingen van je smartphone nagaan of andere apps je data-bundel gebruikt hebben. Er zijn heel wat apps die altijd op achtergrond blijven synchroniseren zoals Facebook, e-mail, Whatsapp enz..

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
Hallo Debby,

Kun je mijn account ook controleren?
Ik heb mijn smartphone een paar keer volledig afgezet maar dat heeft niet geholpen.

Groetjes
Hakim
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Hakim]Hallo Debby,

Ik heb mijn smartphone een paar keer volledig afgezet maar dat heeft niet geholpen.

Groetjes
Hakim
Hey Hakim!

Natuurlijk wil ik jouw account ook graag controleren! Dit ging heel makkelijk aangezien je je telefoonnummer al had toegevoegd aan je profiel. Bedankt daarvoor Smiley Knipoog !

Je hebt het tarief B-9 met een bundel van 50MB inbegrepen. Tot nu toe heb je 40.5MB van deze bundel gespendeerd. Daarnaast heb je 43.5MB aan gratis data verbruikt ivm de applicaties van de Summer of streaming.

Er werden geen extra kosten aangerekend. Alles ziet er heel normaal uit. Je kan dus lekker verder Pokémons vangen :$ !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
Thanks Smiley Knipoog

[quote=Debby][quote=Hakim]Hallo Debby,

Groetjes
Hakim
Hey Hakim!

Natuurlijk wil ik jouw account ook graag controleren! Dit ging heel makkelijk aangezien je je telefoonnummer al had toegevoegd aan je profiel. Bedankt daarvoor Smiley Knipoog !

Je hebt het tarief B-9 met een bundel van 50MB inbegrepen. Tot nu toe heb je 40.5MB van deze bundel gespendeerd. Daarnaast heb je 43.5MB aan gratis data verbruikt ivm de applicaties van de Summer of streaming.

Er werden geen extra kosten aangerekend. Alles ziet er heel normaal uit. Je kan dus lekker verder Pokémons vangen :$ !

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dat is graag gedaan hoor Hakim Smiley Knipoog !

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Hallo!

Ik heb ook de indruk dat wanneer ik mijn mobiele data gebruik voor Youtube en Pokemon Go dit wordt opgeteld bij mijn verbruik. Zou iemand dit even kunnen controleren?

Groetjes,
Elle
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=elle]Hallo!

Ik heb ook de indruk dat wanneer ik mijn mobiele data gebruik voor Youtube en Pokemon Go dit wordt opgeteld bij mijn verbruik. Zou iemand dit even kunnen controleren?

Groetjes,
Elle

Hey Elle,

13MB van jouw dataverbruik is van de bundel in jouw abonnement af gegaan. Je hebt ondertussen 10MB gratis gebruikt. Gebruik je Youtube via de app of via een browser? Daar moet je zeker mee opletten! Ook opletten dat er geen andere app's op de achtergrond actief zijn.

Groetjes,
Ashley
What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem, kan dit aub nagekeken worden? Heb zowel vorige als deze maand zeer snel mobiele data opgebruikt (speel pokemon go), terwijl ik voor de rest eerder zuinig ben geweest, dus vermoed dat er iets niet klopt.
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=tsierens]Ik heb volgens mij hetzelfde probleem, kan dit aub nagekeken worden? Heb zowel vorige als deze maand zeer snel mobiele data opgebruikt (speel pokemon go), terwijl ik voor de rest eerder zuinig ben geweest, dus vermoed dat er iets niet klopt.

Hey Tsierens,

Ik heb je dataverbruik tussen 10/08/2016 en 30/08/2016 in detail nagekeken. Je hebt in totaal 1424 MB gebruikt waarvan 262 MB gratis was. De berekening is dus correct. Je kan via de instellingen van je iPhone nakijken waarvoor je data gebruikt werd.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Likes