annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn domiciliëring uitschakelen?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Hallo

Als je een aanvraag hebt gedaan voor je factuur met een domiciliering te betalen.
Kan je dit ook ongedaan maken waardoor je zel een overschrijving moet maken?

Niels
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Nielss,

Ja hoor, je kan een domiciliëring uitschakelen.

Je kan dit aanvragen via e-mail naar base.support@telenetgroup.be. Ook kan je onze klantendienst contacteren via Facebook, Twitter of gratis bellen naar 1999.

Weet je zeker dat je de domiciliëring wilt deactiveren? Deze heeft het voordeel dat je je geen zorgen hoeft te maken over je betalingen. Alles gebeurt automatisch en op tijd. Zo vermijd je extra kosten.

Toch geen domiciliëring meer? Hier zijn andere mogelijke betaalwijzen:

Via de Klantenzone -> Bekijk je factuur en betaal snel! Je ontvangt een sms ter bevestiging.
Via BASE.be -> Betalen voor iemand anders? Dat kan hier! De contracthouder ontvangt een sms ter bevestiging.
Via de MyBASE app -> Makkelijk en snel via je mobiel! Je ontvangt een sms ter bevestiging.
Via de BASE shop -> Betaal via de automaat en je ontvangt een sms ter bevestiging.
Via overschrijving -> Vergeet zeker de gestructureerde mededeling niet! Het kan tot 5 werkdagen duren voordat we de betaling ontvangen. Je ontvangt geen sms ter bevestiging.

Toch liever weer een domiciliëring? Activeer via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat Smiley Vrolijk .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos