annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn lijn laten deblokkeren na betaling?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,
Door omstandigheden heb ik door mijn eigen fout natuurlijk mijn rekening te laat betaald. Ik heb gisteren de overschrijving betaald. Nu was mijn vraag wanneer ik terug kan gebruik maken van mijn diensten? Ik vertrek namelijk morgen naar Londen.........

Groeten,
Alain
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=stevens alain]Beste,
Door omstandigheden heb ik door mijn eigen fout natuurlijk mijn rekening te laat betaald. Ik heb gisteren de overschrijving betaald. Nu was mijn vraag wanneer ik terug kan gebruik maken van mijn diensten? Ik vertrek namelijk morgen naar Londen.........

Groeten,
Alain
Hallo Alain,

Dat kan iedereen wel eens overkomen :$ .
Ik zag wel dat het ondertussen in orde is voor je.

Voor de toekomst, hierbij wat tips en tricks;

Hoe snel kan je weer gebruik maken van je diensten? Het hangt er allemaal vanaf hoe je betaald hebt. Via de klantenzone, in de BASE shop, via overschrijving? Je kan ons online contacteren, op werkdagen tussen 9 en 18 uur via Facebook, Twitter of via je persoonlijke klantenzone.

Wanneer je de betaling via overschrijving hebt uitgevoerd, stuur je best een betaalbewijs door via e-mail. Dit doe je via collection@telenetgroup.be. Onze collega's van de dienst betalingen doen dan hun uiterste best je lijn binnen de 48 uur te activeren.

Het beste is natuurlijk om afsluiting te voorkomen. Heb je al een domiciliëring overwogen? Je kan deze activeren via de klantenzone. Je ontvangt een sms wanneer de domiciliëring actief staat.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden