annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn lijn laten deblokkeren na betaling?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste,

Ik heb deze morgend mijn factuur betaald. Ik was hiermee telaat en die schuld neem ik compleet op mezelf. 

Hebt u enig idee wanneer ik terug kan bellen? Dit is zeer dringend.

 

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Laurens 

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Laurens,

 

Ik veronderstel dat je ondertussen je lijn al wel hebt laten activeren.

Voor dringende zaken kan je best contact opnemen via Facebook of Twitter. Of via 0486 19 19 99 natuurlijk, daar staan onze collega's 24/7 voor je klaar. 

 

Groetjes,

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos