annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat ik zo'n hoge facturen krijg? Welk tariefplan stel je voor?

Beantwoorden
TDC
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Hallo, sinds 2 maanden ontvang ik een factuur van tegen de 100 Euro. Nochthans gebruik ik mijn GSM niet zo vaak. Het enige wat ik regelmatig gebruik is Whatsapp, meestal op 4G, maar dat kan dat bedrag niet verantwoorden . Daarnaast merk ik op mijn factuur dat er 10 Euro wordt aangerekend omwille van een laattijdige betaling. Alvorens impulsief van provider te veranderen, wens ik toch eerst jullie reactie te ontvangen, gezien ik verder eigenlijk geen problemen ondervind. Ik had dus graag een reden ontvangen waarom die facturen zo hoog zijn + wat is er aan te doen ? Een ander tariefplan ? Zijn er misschien programma's in de achtergrond die draaien en die data verbruiken zonder dat ik daar weet van heb (bv facebook) ? Gezien ik meen altijd tijdig betaald te hebbben,met uitzondering van de laatste keer, had ik graag die 10 Euro kwijtgescholden gezien. Welk tariefplan stelt u voor ?
Hartelijk dank.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste TDC,

Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met zulke hoge facturen! Het lijkt me dan ook best dat we je verbruik eens nakijken. Vandaaruit kunnen we zien welk tarief het best bij je past.

Kan je je profiel op de Community vervolledigen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Dit is enkel in te zien door de moderatoren Smiley Knipoog .

Hier heb je alvast een overzicht van onze actuele abonnementen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
TDC
Leesfanaat
Hallo Debby,

Ik heb mijn GSM nummer in mijn profiel ingevuld.

Mvg

[quote=Debby]Beste TDC,

Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met zulke hoge facturen! Het lijkt me dan ook best dat we je verbruik eens nakijken. Vandaaruit kunnen we zien welk tarief het best bij je past.

Kan je je profiel op de Community vervolledigen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Dit is enkel in te zien door de moderatoren Smiley Knipoog .

Hier heb je alvast een overzicht van onze actuele abonnementen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hoi TDC,

Bedankt om jouw gsm-nummer te bezorgen.

De laatste 2 maanden heb je inderdaad heel wat kosten gemaakt voor mobiele data.

Je tariefplan B-9 bevat maandelijks 50 MB. Dit is in principe ideaal voor sporadische internetgebruikers. Je gemiddeld verbruik van de laatste 2 maanden bedroeg 980 MB.

Ik stel voor om te kiezen voor BASE15, want voor €15/maand krijg je 1024 MB. Op deze manier zal je je factuurbedrag aanzienlijk zien dalen.

Je tariefplan kan je trouwens makkelijk in je klantenzone wijzigen.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb ook base15. Ik weet niet of dit nu nog van toepassing is, maar als je online base15 neemt, dan betaal je maar 12 euro per maand. Mss een tip
Beantwoorden
TDC
Leesfanaat
Goed, dank je wel. Ik baal wel dat ik de voor de laatste 2 facturen bijna 200 Euro moest betalen, terwijl dit dan bij dit tariefplan voor een heel jaar is. Te meer omdat in het verleden Base al eens aangeschreven heb om te horen wat zij voorstelden, maar geen antwoord gekregen. Vanuit Base zou men de klanten misschien pro-aktief kunnen benaderen, want nu is het zo van laat die klant maar lekker betalen. Heet dat niet transparantie of zo ?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
[quote=Groovy]Ik heb ook base15. Ik weet niet of dit nu nog van toepassing is, maar als je online base15 neemt, dan betaal je maar 12 euro per maand. Mss een tip

Hi Groovy,

Leuk dat je de leden van de Community tips geeft. Echt super Smiley Erg vrolijk .

Wel is het zo dat de actie waarover je het hebt niet meer van toepassing is. Deze actie liep op onze Check 15 abonnementen. Wanneer je deze online activeerde kreeg je een korting van maandelijks 3 euro.

Dit tarief wordt sinds 28 juli 2014 niet meer aangeboden. Tijd gaat snel hè? :$

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Beste TDC,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kijk maar even Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
De prijzen van het bedrijf zijn hoog en onredelijk Shi van de verbeelding, ik samen met Layca beter dan anderen en zijn beschikbaar 10 euro 5K
Ja, er zijn rivaliserende bedrijven, moet u de aanbiedingen en de politiek te veranderen
dank u
Beantwoorden
0 Kudos