annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat mijn factuur altijd zo hoog is?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,mijn beginfactuur bedroeg €15 en nu betaal ik €29 , bel nooit,doe geen wedstrijden of zo mee , dus enkel sms! Hoe komt dit, ik weet uit ervaring dat je om de twee jaar moet best een update doet , voor mij is dit bedrag wel teveel
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Hey Annick,

Ik heb je laatste factuur bekeken. Je hebt toch wel meer gedaan als enkel sms'en hoor :8 . Je werd aangerekend voor dataverbruik in België.

Je hebt een tarief waarbij je geen bundels ter beschikking hebt. Alles wat je doet wordt aangerekend. Aan te raden is dan ook om een ander abonnement te kiezen. Met BASE 15 bijvoorbeeld betaal je 15 euro per maand en kan je ongelimiteerd sms'en, heb je 1.5GB ter beschikking en kan je ongelimiteerd bellen naar BASE met daarnaast 150 minuten naar andere netwerken. Omdat je dataverbruik minder is dan 1.5GB (maar meer dan 250MB met BASE 9), is dit een heel interessant en voordelig tarief voor je.

Wil je dit of één van onze andere tarieven activeren? Dat kan via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos