annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe pas ik de limiet van mijn budget alert aan?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Verbruik je meer dan de minuten, sms’en of data van je abonnement? Of gebruik je betalende diensten die niet zijn inbegrepen (bellen in of naar het buitenland, premium-sms’en om te parkeren of met De Lijn te reizen, mms, …)? Dan ontvang je hierover een waarschuwing via sms en/of e-mail. Zo blijf jij op de hoogte en lig je niet wakker van extra verbruik.

Je krijgt standaard een eerste sms zodra je meer verbruikt dan je abonnement. Een tweede melding volgt wanneer je je abonnement met meer dan 50 euro overschrijdt. Vanaf dan ontvang je nieuwe waarschuwingen voor elke 50 euro die erbij komt (dus bij 100 euro, 150 euro, …).

Je kan de limieten van de meldingen ook instellen op een ander bedrag dan 50 euro. Dan krijg je een melding per schijf van 25, 100 óf 200 euro boven op je abonnement.

Hoe pas je de limiet aan? Heel simpel: via de klantenzone of via sms.

Via de klantenzone:
- Log in op de klantenzone op BASE.be
- Ga naar ‘mijn instellingen’
- Kies vervolgens voor ‘Budget Alert’
- Stel de alerts in op €25, €50, €75, €200 of €100
- Klik op ‘Bewaar’



P.S.: je kan in de klantenzone ook aanduiden of je de melding via sms en/of e-mail wil ontvangen.

Via sms:
- sms ALERT 25, ALERT 50, ALERT 100 of ALERT 200 naar 1908
- Let op: voeg een spatie toe tussen ‘ALERT’ en het getal

Ziezo, nu kan je onaangename verrassingen op jouw factuur vermijden.
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Likes