annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe pas ik de taal van mijn facturen en sms'en aan?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Waarom krijg ik nu mijn facturen en sms'en in het Engels? Ervoor was alles gewoon in het Nederlands.
Pacha
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Pacha]Waarom krijg ik nu mijn facturen en sms'en in het Engels? Ervoor was alles gewoon in het Nederlands.

Hey Pacha,

Allereerst wil ik je even zeggen dat ik je vraag verplaatsts heb van het artikel 'BASE Company en Telenet bundelen de krachten, wat betekent dat voor mijn facturen en betalingen?' naar deze nieuwe pagina. Ik hoop dat je dit goed vindt :$

Het is inderdaad vreemd dat de taal plots is veranderd! Wist je dat je de taal van je facturen en sms'en kan aanpassen in de Klantenzone? Je kiest 'Mijn gegevens' en 'Gebruikersgegevens'. Linksonder het e-mailadres zie je dat je de taal kan aanpassen.

Natuurlijk wil ik graag voor je nakijken hoe dit opeens is kunnen gebeuren. Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Zo heb ik je telefoonnummer en kan ik je dossier raadplegen. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren hebben toegang tot je nummer :8

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Hallo Debby,
Ik heb bij mijn instellingen gekeken en daar staat Nederlands aangeduid als taal.
Ik heb mijn profiel vervolledigd op de community.
Hopelijk komt het nu terug in het Nederlands en alvast bedankt.

Groetjes Melissa
Pacha
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hoi Pacha

Bedankt om je profiel te vervolledigen!

De taal stond inderdaad ingesteld in het Engels. Deze heb ik aangepast naar het Nederlands.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik krijg mijn facturen ook in het Engels en ik weet totaal niet waar ik dit moet wijzigen. Heel vervelend!! Iemand raad?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Joery]Ik krijg mijn facturen ook in het Engels en ik weet totaal niet waar ik dit moet wijzigen. Heel vervelend!! Iemand raad?
Bij mij hebben ze mensen van Base het terug in orde gemaakt. Ik hoop dat het bij u ook in orde komt.
Pacha
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Joery]Ik krijg mijn facturen ook in het Engels en ik weet totaal niet waar ik dit moet wijzigen. Heel vervelend!! Iemand raad?

Dag Joery,

Dat is inderdaad heel vervelend! Ik zag dat je ondertussen naar de klantendienst hebt gebeld. Gelukkig staat nu alles ingesteld in het Nederlands Smiley Vrolijk !

Je wist niet waar je de taal kan wijzigen. Dit kan je heel makkelijk zelf doen via de Klantenzone. Eenmaal ingelogd duw je op 'Mijn gegevens' en dan 'Gebruikersgegevens'. En voilà, je kan de taal veranderen.

Maar goed, alles is nu gelukkig in orde Smiley Erg vrolijk .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos