Hallo Bond,
Er worden automatische
data waarschuwing sms'en verstuurd om je op de hoogte te houden van de status van je databundel. Dit gebeurt op volgende momenten:
1) Er wordt een sms verstuurd wanneer je 80% van je databundel hebt verbruikt.
2) Er wordt een sms verstuurd wanneer je 100% van je databundel hebt verbruikt.
3) Een derde sms wordt verstuurd wanneer je 10 euro extra hebt verbruikt bovenop je databundel.
4) Een vierde sms wordt verstuurd wanneer je 12.50 euro extra hebt verbruikt bovenop je databundel.
Houd er rekening mee dat de sms'en enkel verstuurd kunnen worden wanneer je NIET aan het surfen bent. Dus wanneer je in een lange surfsessie zit, kan het zijn dat je verschillende sms'en tegelijk ontvangt nadat je gestopt bent met surfen. Daarom in het belangrijk om eerst je resterende MB's te checken voordat je online gaat. Je kan je verbruik consulteren door een
sms te sturen naar 1912 met daarin het woord CONSULT. Uiteraard kan je ook de
Klantenzone of de
MyBASE app raadplegen, al is de informatie weergegeven via deze services niet in realtime.
Naast deze automatische data waarschuwing sms'en verstuurt BASE ook
budget alert sms'en. Er wordt een sms verstuurd wanneer je met een bepaald bedrag boven je abonnementskosten gaat. Deze sms'en zijn niet specifiek gelinkt aan enkel data. Het kan door verschillende redenen komen waarom de sms verstuurd wordt. Denk aan internationale oproepen en sms'en, roamingkosten, premium services enzovoort. Het bedrag kan je zelf bepalen via de
Klantenzone. Eenmaal ingelogd duw je op 'Mijn instellingen' en 'Budget alert'.
Veel surfplezier Bond!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .