annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer in de Klantenzone?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo
Ik betaal altijd via de klantruimte op de site van base, en mijn bankgegevens zijn daar ook opgeslagen. Ik heb nu een nieuw bankkaartnummer (want een nieuwe bankkaart), dus ik moet mijn bankkaartnummer kunnen veranderen in de klantruimte om te kunnen betalen. Ik zie echter niet hoe je dat nummer kan betalen. Je kan je adres veranderen, allerlei ander spul, maar dit kan ik niet varanderen. Mijn vraag dus, weet iemand hoe ik mijn bankkaartnummer daar kan veranderen ?
groeten
Soren
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 601
Hey Soren,

De oude betaalgegevens kan je vanuit je Klantenzone verwijderen. Het nieuwe bankrekeningnummer kan je vervolgens toevoegen. Dit doe je door:

• Klik op 'Mijn Facturen' en vervolgens op 'Factuur betalen'. Vink de betaalgegevens aan die verwijderd mogen worden en duid ook het kruisje aan achter het bankrekeningnummer.
  • Onderaan zie je een leeg veld waar je een nieuw bankrekeningnummer kan invoeren. Je kiest je betaalwijze en volgt de stappen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos