annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe wijzig ik mijn naam en gegevens naar de gegevens van mijn eenmanszaak?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo!

Ik ben sinds een paar maanden een activiteit in bijberoep gestart en wil mijn telefoonkosten inbrengen in mijn zaak. Daartoe is het belangrijk dat mijn Base-facturen gericht worden aan mijn zaak en er ook mijn BTW-nummer in wordt opgenomen.
Ik dacht dat ik dit eenvoudig zelf zou kunnen aanpassen in mijn klantenzone, maar dat gaat helaas niet...?
Hoe zorg ik ervoor dat mijn BTW-nummer en naam van mijn zaak worden opgenomen in de eerstvolgende factuur?
Dank je wel alvast voor jullie reacties!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Anja,

Proficiat met het starten van je eigen zaak Smiley Erg vrolijk !

Je wilt je telefoonnummer dus veranderen van een particuliere account naar een zakelijke account? Omdat hier een aantal documenten voor nodig zijn, kan dit niet aangepast worden via de Klantenzone. Wel kan je dit op een ander manier heel makkelijke aanvragen Smiley Vrolijk .

Je surft naar BASE.be/document. Links onderaan vind je het document 'Aanvraag voor overdracht van aansluiting'. Je print het uit, vult het in en ondertekent het. Bij punt 3 zie je welke noodzakelijke bijlagen nodig zijn. Geen printer? Dan kan je het document ook in de BASE shop halen.

Vergeet zeker niet het tarief van jouw keuze mee te delen. Neem een kijkje via deze link voor een overzicht van onze huidige zakelijke abonnementen.

Vervolgens scan je het in en e-mail je het naar admin.support@telenetgroup.be of stuur je het via de post naar Telenet Group bvba, Tav Admin Support, Neerveldstraat 105 1200 Brussel.

Wanneer de overdracht is voltooid, wordt je verwittigd via sms. Houd er rekening mee dat er op het moment van de overdracht geen laattijdige betalingen mogen openstaan.

Moest het zijn dat je toch nog verdere vragen of opmerkingen hebt, leg het dan zeker voor aan onze leden. Er is vast iemand die je hierbij kan helpen Smiley Tong !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes