Hey Anja,
Proficiat met het starten van je eigen zaak

!
Je wilt je telefoonnummer dus veranderen van een particuliere account naar een zakelijke account? Omdat hier een aantal documenten voor nodig zijn, kan dit niet aangepast worden via de Klantenzone. Wel kan je dit op een ander manier heel makkelijke aanvragen

.
Je surft naar
BASE.be/document. Links onderaan vind je het document 'Aanvraag voor overdracht van aansluiting'. Je print het uit, vult het in en ondertekent het. Bij punt 3 zie je welke noodzakelijke bijlagen nodig zijn. Geen printer? Dan kan je het document ook in de BASE shop halen.
Vergeet zeker niet het tarief van jouw keuze mee te delen. Neem een kijkje via
deze link voor een overzicht van onze huidige zakelijke abonnementen.
Vervolgens scan je het in en e-mail je het naar
admin.support@telenetgroup.be of stuur je het via de post naar
Telenet Group bvba, Tav Admin Support, Neerveldstraat 105 1200 Brussel.
Wanneer de overdracht is voltooid, wordt je verwittigd via sms. Houd er rekening mee dat er op het moment van de overdracht geen laattijdige betalingen mogen openstaan.
Moest het zijn dat je toch nog verdere vragen of opmerkingen hebt, leg het dan zeker voor aan onze leden. Er is vast iemand die je hierbij kan helpen

!
Groetjes,
Debby
Debby | Ex-Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .