annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik begrijp niet waarom ik berichten krijg dat ik meer moet betalen. Krijg ik meer uitleg?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
beste,

Afgelopen vrijdag heb ik een bericht gekregen dat ik boven mijn abonnementskosten zit. Ik heb onmiddellijk mijn mobiel internet afgezet en nog enkel op wifi gesurfd. Vanochtend zette ik mobiel internet opnieuw op, zonder te surfen, en enkele minuten later kreeg ik een bericht dat ik boven de €50 zit. Daarnaast heb ik ook nog een bericht gekregen dat ik een sms heb gestuurd naar een nummer dat niet binnen de smskosten vervat zit... allemaal heel vreemde dingen en ik wil graag dat dit word uitgeklaard voor ik een rekening van 200 euro heb... In de zomer heb ik een data roaming bundle van € 5 gekocht bij jullie en nu ineens beginnen die problemen...

Alvast bedankt,
Joyce
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (12)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Joyce,

Natuurlijk wil ik dit graag voor je uitklaren!

Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Zo heb ik toegang tot je telefoonnummer en kan ik je dossier erbij halen.

Weet je niet hoe je dit doet? Klik op je naam boven je foto. Er verschijnt een groene, verticale balk aan de rechterkant van je scherm. Klik op 'Instellingen' en op 'Profiel'. Vervolgens kan je je profiel aanmaken. En maak je maar geen zorgen, je telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren :$ .

Geef je ons een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 4
[quote=Joyz]beste,

Afgelopen vrijdag heb ik een bericht gekregen dat ik boven mijn abonnementskosten zit. Ik heb onmiddellijk mijn mobiel internet afgezet en nog enkel op wifi gesurfd. Vanochtend zette ik mobiel internet opnieuw op, zonder te surfen, en enkele minuten later kreeg ik een bericht dat ik boven de €50 zit. Daarnaast heb ik ook nog een bericht gekregen dat ik een sms heb gestuurd naar een nummer dat niet binnen de smskosten vervat zit... allemaal heel vreemde dingen en ik wil graag dat dit word uitgeklaard voor ik een rekening van 200 euro heb... In de zomer heb ik een data roaming bundle van € 5 gekocht bij jullie en nu ineens beginnen die problemen...

Alvast bedankt,
Joyce
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Idem hier, mijn zoon heeft zo een factuur ontvangen van 335, 22 euro terwijl hij steeds rond de 60 euro zit. Reeds een week krijgt hij dagelijks berichten dat hij over zijn abonnement zit. Elke dag 50 euro hoger. Niemand kan ons helpen. Naar winkel waar GSM gekocht is, geweest, naar Base shop, updates verwijderd, ook automatische updates verwijderd, achtergronden uitgeschakeld, GSM volledig gereset. En nog kan niemand bevestigen of het ondertussen ok is. We weten dus ook nog steeds vanwaar de verhogingen komen...
Op dat vlak staat de consument wel echt in de kou.
Vind het schandalig dat zulke zaken kunnen gebeuren.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Inge,

Ik wil dit graag voor je nakijken!

Stuur je mij een privebericht met het telefoonnummer van je zoon? Ik houd je dan verder op de hoogte!

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Joyz]beste,

Alvast bedankt,
Joyce
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
ik heb net hetzelfde, ??? heel raar krijg zelfs soms base berichten in het turks ?? en vaak zit ik ook zogezegd over mijn abbonnementskosten nu ook weeral 50 euro boven mijn abbonnement kosten, ? onbegrijpelijk ik ga dan ook dit weekend naar een ander
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Inge]Idem hier, mijn zoon heeft zo een factuur ontvangen van 335, 22 euro terwijl hij steeds rond de 60 euro zit. Reeds een week krijgt hij dagelijks berichten dat hij over zijn abonnement zit. Elke dag 50 euro hoger. Niemand kan ons helpen. Naar winkel waar GSM gekocht is, geweest, naar Base shop, updates verwijderd, ook automatische updates verwijderd, achtergronden uitgeschakeld, GSM volledig gereset. En nog kan niemand bevestigen of het ondertussen ok is. We weten dus ook nog steeds vanwaar de verhogingen komen...
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
ik zit met hetzelfde probleem mijn eigenlijke factuur bedraagd nu 27 euro en kreeg ook sms dat ik over de 50 euro zit, Ik krijg elke maand wel zo'n bericht Heel raar ik kan dus ook mijn facturen niet online bekijken dus heb geen enkel bewijs
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Abdel][quote=inge]Idem hier, mijn zoon heeft zo een factuur ontvangen van 335, 22 euro terwijl hij steeds rond de 60 euro zit. Reeds een week krijgt hij dagelijks berichten dat hij over zijn abonnement zit. Elke dag 50 euro hoger. Niemand kan ons helpen. Naar winkel waar GSM gekocht is, geweest, naar Base shop, updates verwijderd, ook automatische updates verwijderd, achtergronden uitgeschakeld, GSM volledig gereset. En nog kan niemand bevestigen of het ondertussen ok is. We weten dus ook nog steeds vanwaar de verhogingen komen...

Hallo Inge,

Ik wil dit graag voor je nakijken!

Stuur je mij een privebericht met het telefoonnummer van je zoon? Ik houd je dan verder op de hoogte!

Groetjes,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos