annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb BASE 0. Hoe kan ik zien hoeveel belwaarde ik nog heb?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hey

Ik zie allemaal rare zaken staan en facture. In de base app.
Ik heb base0, dus gewoon prepaid.
Hoe kan ik gewoon makkelijk zien hoeveel ik nog over heb?
Wat gebeurt wanneer mijn credit op is? Betekent dit gewoon dat ik niemand meer kan smsen en bellen totdat ik een herlaadkaart koop? Of telt dat gewoon verder op?
Maw: kan ik enkel verbruiken wat ik oplaad bij base0?

Vind het heel verwarrend in de app.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Hallo Aarrnnoo,

Ik kan me voorstellen dat je het zeer verwarrend vindt. Waarom? Omdat BASE 0 effectief een abonnement is en geen prepaid.

Je kan je simkaart dan ook niet opwaarderen met belwaarde. Je betaalt je verbruik door middel van facturen.

Het tarief BASE 0 is interessant wanneer je zelf maar heel weinig belt, sms't of mobiele data verbruikt. Je hebt namelijk geen bundels en betaalt per minuut, sms en mb.
Je wordt als volgt gefactureerd:

• € 0,25/MINnaar alle netwerken
  • € 0,10/MB
  • € 0,10/SMS

Via de My BASE app of Klantenzone kan je precies bijhouden hoeveel je factuur tot nu toe bedraagt. Je ziet dit staan bij 'Nog niet gefactureerd'. Zo kom je op het einde van je facturatieperiode niet voor verrassingen te staan Smiley Knipoog .

Is BASE 0 toch geen geschikt abonnement voor je? Je kan je tarief wijzigen naar één van onze andere tarieven waarbij er wel bel, sms en databundels geactiveerd worden. Aanpassen kan via de Klantenzone of My BASE app.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos