annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb betaald en mijn lijn is nog steeds geblokkeerd. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Heb 2 dagen geleden mijn factuur betaald en mijn lijn is geblokkeerd? Is dat normaal ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Lins,

Het kan inderdaad zijn dat je je factuur hebt betaald en je lijn wordt of is nog steeds geblokkeerd. Dat komt omdat de betaling eerst binnen moet komen. Daarna wordt deze verwerkt in onze systemen. Afhankelijk van je betaalmethode kan dit snel zijn of kan dit wat langer duren.

Wanneer je betaald hebt via de MyBASE app, Klantenzone, kredietkaart of BASE shop; kunnen we de betaling zo goed als direct in onze systemen zien. Je ontvangt hierover een sms. Dat wilt niet zeggen dat je lijn automatisch gereactiveerd werd.

Neem contact met ons op zodat we je lijn handmatig kunnen reactiveren. Stuur een betaalbewijs via e-mail naar collection@telenetgroup.be of contacteer ons via Facebook/ Twitter. Heb je betaald via bankoverschrijving? Dan mag je ons ook een betaalbewijs doorsturen. Je wordt verwittigd via sms wanneer de lijn vrijgegeven is.

Meer tips lees je hier.

Ondertussen zag ik dat je lijn eerder vandaag werd gereactiveerd. Gelukkig Smiley Tong !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos