annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb betaald maar de betaling is niet zichtbaar in de Klantenzone?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo.

Ik heb mijn rekening betaald van 37 euro 51 cent.
Nu zie ik op me rekening dat ie zogezegd niet betaald is maar is wel zo. Wil u de bewijzen doorsturen

Mvg joyce
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hey Joycezionhonda,

Je kan via de My BASE app of je klantenzone op www.BASE.be nagaan of je een openstaand saldo hebt staan. Deze vind je terug bij 'Facturen'. Ik heb dit willen nakijken, maar je hebt je gsm-nummer niet toegevoegd aan jouw community-profile. Indien je toch een openstaand saldo ziet staan, dan mag je je betalingsbewijs altijd doorsturen naar collection@telenetgroup.be met vermelding van je gsm-nummer. Dan doen we het nodige en we houden je per sms op de hoogte.

Heb je nog verdere vragen, kom dan zeker terug naar onze community!

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos