annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aankondigingen

Aankondiging over BASE Community

BASE Community verdwijnt op 28/01/2022. Meer informatie vind je hier.

Goed om te weten!
Vanaf maandag 24/01/2022 zal je geen nieuwe topics meer kunnen starten of kunnen antwoorden op bestaande posts.
De community is vanaf dan read-only.

Ik heb betaald maar mijn lijn is nog niet terug aangesloten.

Beantwoorden
katlijn
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, dit weekend werd mijn lijn afgesloten terwijl ik vrijdag de vergeten betaling deed.hoe lang zal dit nog duren?
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey katlijn,

Heb je betaald via overschrijving , de website of de My BASE-App?
Als je via de website of My BASE-app betaalt, zien we jouw betaling namelijk direct en kan de lijn onmiddellijk geactiveerd worden.
Als je via overschrijving hebt betaald, stuur je best een betalingsbewijs naar collection@telenetgroup.be omdat het enkele dagen duurt voordat jouw betaling geregistreerd wordt.
Kan je je telefoonnummer in jouw profiel invullen? Dan kijk ik of jouw betaling al binnengekomen is.

Groetjes!
What's new?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
REACTIE (1)
Ashley
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey katlijn,

Heb je betaald via overschrijving , de website of de My BASE-App?
Als je via de website of My BASE-app betaalt, zien we jouw betaling namelijk direct en kan de lijn onmiddellijk geactiveerd worden.
Als je via overschrijving hebt betaald, stuur je best een betalingsbewijs naar collection@telenetgroup.be omdat het enkele dagen duurt voordat jouw betaling geregistreerd wordt.
Kan je je telefoonnummer in jouw profiel invullen? Dan kijk ik of jouw betaling al binnengekomen is.

Groetjes!
What's new?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes