annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb betaald maar mijn lijn is nog niet terug aangesloten.

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, dit weekend werd mijn lijn afgesloten terwijl ik vrijdag de vergeten betaling deed.hoe lang zal dit nog duren?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Maddict
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey katlijn,

Heb je betaald via overschrijving , de website of de My BASE-App?
Als je via de website of My BASE-app betaalt, zien we jouw betaling namelijk direct en kan de lijn onmiddellijk geactiveerd worden.
Als je via overschrijving hebt betaald, stuur je best een betalingsbewijs naar collection@telenetgroup.be omdat het enkele dagen duurt voordat jouw betaling geregistreerd wordt.
Kan je je telefoonnummer in jouw profiel invullen? Dan kijk ik of jouw betaling al binnengekomen is.

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos