annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb betaald via de Klantenzone en mijn lijn is nog steeds afgesloten. Kan ik terug gereactiveerd worden?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste
Ik heb daarstraks mijn openstaande bedragen via de klantenzone betaald, normaal bel ik de klantendienst dan en zij bevestigen mij dat mijn lijn terug open gezet wordt! Nu geen doorverbinding en lijn nog steeds geblokkeerd! Aangezien de betaling gebeurd is zou ik graag willen dat jullie mijn lijn terug openzetten!
Al vast bedankt Aileen
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Aileen,

Ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is om afgesloten te zijn! Ik wil je dan ook graag helpen :$ .

Je hebt je profiel van de Community nog niet aangevuld, waardoor ik geen toegang heb tot je telefoonnummer. Kan je dit even doen? Enkel de moderatoren hebben inzage in je nummer.

Misschien handig om te weten voor de toekomst. Wanneer je betaalt via de Klantenzone of via de MyBASE app, stuur je het best je betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's die deze e-mails behandelen verwittigen je via sms zodra de lijn wordt gereactiveerd. Indien je betaalt in de BASE-shop, zullen mijn collega's de lijn onmiddelijk reactiveren.

Heb je misschien interesse in een domiciliëring? Zo vermijd je zulke ongemakken. Je kan deze activeren via de Klantenzone.

Geef je me een seintje wanneer je je nummer hebt toegevoegd aan je profiel? Dan doe ik het nodige voor je.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos