Hey Aileen,
Ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is om afgesloten te zijn! Ik wil je dan ook graag helpen :$ .
Je hebt je profiel van de Community nog niet aangevuld, waardoor ik geen toegang heb tot je telefoonnummer. Kan je dit even doen? Enkel de moderatoren hebben inzage in je nummer.
Misschien handig om te weten voor de toekomst. Wanneer je betaalt via de
Klantenzone of via de
MyBASE app, stuur je het best je betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's die deze e-mails behandelen verwittigen je via sms zodra de lijn wordt gereactiveerd. Indien je betaalt in de BASE-shop, zullen mijn collega's de lijn onmiddelijk reactiveren.
Heb je misschien interesse in een
domiciliëring? Zo vermijd je zulke ongemakken. Je kan deze activeren via de
Klantenzone.
Geef je me een seintje wanneer je je nummer hebt toegevoegd aan je profiel? Dan doe ik het nodige voor je.
Bedankt alvast!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .