annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een betaling uitgevoerd die niet voor BASE bestemd was. Wanneer krijg ik mijn terugbetaling?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 5
op 23/1/2017 heb ik een betaling gedaan dit bestemd was voor telenet maar betaald aan telenet group ; na vele mails en telefoontjes van verschillende personen heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen !ik zou het heel graag hebben ik ben alleen en gepensioneerd,momenteel ben ik afgesloten van telenet !!!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Beste Betty,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent dat je momenteel geen gebruik kan maken van de producten van Telenet Smiley Verdrietig .

Je kan het best je betaalbewijs via e-mail doorsturen naar payments@telenetgroup.be. Voeg er een nota aan toe met wat er is gebeurd. Onze collega's zullen er vervolgens voor zorgen dat de betaling terug op je rekening wordt gestort.

Hopelijk zijn je diensten van Telenet snel weer aangesloten!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=bettyvandenberghe]op 23/1/2017 heb ik een betaling gedaan dit bestemd was voor telenet maar betaald aan telenet group ; na vele mails en telefoontjes van verschillende personen heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen !ik zou het heel graag hebben ik ben alleen en gepensioneerd,momenteel ben ik afgesloten van telenet !!!
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby]Beste Betty,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent dat je momenteel geen gebruik kan maken van de producten van Telenet Smiley Verdrietig .

Je kan het best je betaalbewijs via e-mail doorsturen naar payments@telenetgroup.be. Voeg er een nota aan toe met wat er is gebeurd. Onze collega's zullen er vervolgens voor zorgen dat de betaling terug op je rekening wordt gestort.

Hopelijk zijn je diensten van Telenet snel weer aangesloten!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
Leesfanaat
Beste Debby
je kunt niet half geloven hoe blij ik ben met je antwoordt. dit is het eerste email adres die geaccepteerd wordt; hopelijk word ik nu vlug geholpen

met vriendelijke groet Betty
Beantwoorden
Moderator
Beste Betty,

Wat fijn om te horen dat je de e-mail met succes hebt kunnen versturen :$ ! Onze excuses dat er eerder onduidelijkheid was Betty. Je ontvangt een bevestiging wanneer je e-mail behandeld is. Hopelijk is dat heel snel. Omdat het weekend voor de deur staat, zal dit waarschijnlijk volgende week zijn.

Heel veel groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby]Beste Betty,

Wat fijn om te horen dat je de e-mail met succes hebt kunnen versturen :$ ! Onze excuses dat er eerder onduidelijkheid was Betty. Je ontvangt een bevestiging wanneer je e-mail behandeld is. Hopelijk is dat heel snel. Omdat het weekend voor de deur staat, zal dit waarschijnlijk volgende week zijn.

Heel veel groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Goede morgen

Sorry maar nog steeds geen antwoord gekregen op mijn email wat ik ten zeerste betreur!!

mvg Betty
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Betty,

Nog altijd geen antwoord ontvangen? Dat lijkt ontzettend vreemd! Kan je naar mij een privébericht sturen met daarin je betaalbewijs? Dan ga ik zelf eens bij mijn collega's horen Smiley Knipoog
Een privébericht stuur je door op mijn foto te kikken en dan op 'stuur bericht'.

Bedankt alvast Betty!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos