annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Het systeem van BASE verstuurt automatisch een herinnering zodra de vervaldatum van jouw factuur voorbij is en als wij de betaling nog niet geboekt hebben.

Wat moet je doen als je jouw factuur betaald hebt, maar een herinnering krijgt:

- Hou er rekening mee dat wij een betaling via overschrijvingen pas na ongeveer 3 dagen ontvangen
- Heb je betaald zonder of met een foute gestructureerde mededeling? Dan zal jouw betaling niet automatisch aan jouw klantnummer gelinkt worden. Wij kijken dit manueel na, maar dat kan even duren en soms lukt het ons niet om te achterhalen voor wie welke betaling bestemd was. Stuur ons in dat geval een officieel betalingsbewijs (kopie van bankrekeninguittreksel).
- Een elektronische betaling wordt steeds via sms bevestigd. Als je 24 uur na de betaling een herinneringssms ontvangt, mag je deze negeren.
- Heb je slechts een deel van jouw factuur betaald, omdat je deze betwist? Contacteer dan onze diensten om de factuur na te kijken. Een factuur blijft correct tot deze is nagekeken door ons. Mocht er een fout gebeurd zijn, verschijnt de correctie op de volgende factuur.
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Kudos