[quote=tom de smedt]Geachte,
Deze morgend heb ik contact gehad met de hulplijn van Base. Mijn vraag was waarom mijn dataverbruik zo hoog is.
Ik was wel al op de hoogte dat ik over mijne limiet was van 2 gb (+-12euro).
Eergisteren nacht kreeg ik een berichtje van base om 05:03 met de melding dat ik 25.58euro met bijbetalen met het volgende bericht
om 05:22 dat het al 53.28euro is geworden, en een 30 min later is er al terug 2euro bijgekomen, ’s nachts staat zelfs alles uit
van internet (WIFI en 3G).
Ik download bijna nooit filmpjes of muziek via 3G of 4G altijd met WIFI. Hierbij de vraag hoe komt het dat mijn verbruik zo snel de hoogte ingaat
als ik maar alleen Facebook, Whatsapp, messenger en de app van HLN gebruik en soms eens het internet bv google.
Zou je mij eventueel een gedetaileerd overzicht willen geven vanaf waar ik moest bijbetalen na de limiet vanwaar die extra dataverbruik komt, want zo snel
veel geld vindt ik abnormaal.
De Smedt Tom
0479 79 65 61
Hey Tom,
Welkom op onze community!
Ik heb je dossier ondertussen nagekeken en blijkbaar heeft één van mijn collega's telefonisch contact gehad met jou. Ik hoop dat al jouw vragen beantwoord werden. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .