annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een hoge rekening door dataverbruik.

Beantwoorden
Highlighted
Ak
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste,

 

Afgelopen weekend was men zusje bij mij en was ze op mijn gsm bezig. We waren ff naar buiten geweest, en buiten gebruik ik altijd mobiel internet. Maar nadat we binnen waren heb ik men zusje gevraagd om het op WiFi te zetten, ze zei dat ze dat zal doen, dat heeft ze ook gedaan maar ze liet mobiel-internet ook aanstaan. Ik kreeg ondertussen ook berichtjes van base over mijn dataverbruik, die heeft ze geopend maar vergeten te melden aan mij.

 

Is er de mogelijkheid dit bedrag kwijtteschelden? Ik had afgesproken met mijn man dat vanaf ik een hoge factuur krijg ik geen abonnement meer neem en deze ook zal afsluiten aangezien hij een hekel heeft aan abonnementen door zo een onverwachtte verassingen als een hoge factuur. Ik zou u me aub kunnen helpen hierbij? 

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Ak,

 

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Om te kijken of er een tegemoetkoming gedaan kan worden, neem je best contact op met onze servicekanalen via 1999, Twitter of Facebook. Je kan onze collega's ook een e-mail sturen via base.support@telenetgroup.be.

 

Tips over hoe je je data-gebruik onder controle kan houden vind je in dit artikel.

 

Groetjes,

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos