Hey Nousje,
Goed dat je je telefoonnummer op aanraden van Birger hebt toegevoegd aan je profiel! Zo heb ik gelijk je lijn kunnen reactiveren

.
Best nog even je telefoon uit en weer aanzetten zodat alle services weer optimaal werken.
Ik zag dat je teveel hebt betaald. Het extra bedrag wordt gebruikt voor je volgende factuur.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet kon bellen. Wel goed dat je een betaalbewijs verstuurd had naar
collection@telenetgroup.be. Mijn collega's behandelen alle betaalbewijzen binnen 48 uur. Meestal duurt het niet zo lang hoor. Dit is afhankelijk van hoeveel betaalbewijzen er verwerkt moeten worden.
Heb je misschien al een
domiciliëring overwogen? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken over de betalingen. Moest je hier interesse in hebben, kan je deze activeren via de
Klantenzone.
Groetjes,
Debby
Debby | Ex-Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .