annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn betaling gedaan en ben vandaag toch geblokkeerd. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Hoi,

Gisteren is er een betaling van de rekening gegaan, maar ben vandaag toch geblokkeerd ondanks dat ik gisteren een sms had gekregen dat de betaling ontvangen is.
Ik heb een printscreen doorgemaild naar
collection@telenetgroup.be deze middag rond 12u30, maar ik heb nog geen antwoord gekregen tot nu toe.
Kan mijn nr gedeblokkeerd worden?

Vriendelijke groet
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hoi Nousje

Doormailen is een optie. Maar je kan ook het nummer 1999 bellen. Als je een factuur online betaalt, krijg je dit te zien:
Indien je lijn geblokkeerd is wegens niet-betaling, kan je ons bellen op het nummer 1999, zodat we je lijn onmiddellijk kunnen deblokkeren.
1999 zou dus in dit geval ook een optie zijn.

Succes!
Groetjes Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Heb ik al geprobeerd, doordat de lijn geblokkeerd is geraak ook op 1999 niet binnen.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Oh...

In afwachting van je e-mail die je stuurde vandaag, kan je je GSM-nummer toevoegen aan je profiel. Van zodra morgen iemand van de BASE Moderators online is, kan men onderzoeken waar de fout ligt en eventueel de blokkade opheffen. Dit kan je op deze pagina invullen en is enkel zichtbaar voor de BASE Moderators.
Beantwoorden
Leesfanaat
Je link werkt niet
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Nousje ]Je link werkt niet
https://nl.community.base.be/settings/profile
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=BlRGER]Oh...

In afwachting van je e-mail die je stuurde vandaag, kan je je GSM-nummer toevoegen aan je profiel. Van zodra morgen iemand van de BASE Moderators online is, kan men onderzoeken waar de fout ligt en eventueel de blokkade opheffen. Dit kan je op deze pagina invullen en is enkel zichtbaar voor de BASE Moderators.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Link werkt dus wel
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Nousje,

Goed dat je je telefoonnummer op aanraden van Birger hebt toegevoegd aan je profiel! Zo heb ik gelijk je lijn kunnen reactiveren Smiley Knipoog .

Best nog even je telefoon uit en weer aanzetten zodat alle services weer optimaal werken.

Ik zag dat je teveel hebt betaald. Het extra bedrag wordt gebruikt voor je volgende factuur.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet kon bellen. Wel goed dat je een betaalbewijs verstuurd had naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's behandelen alle betaalbewijzen binnen 48 uur. Meestal duurt het niet zo lang hoor. Dit is afhankelijk van hoeveel betaalbewijzen er verwerkt moeten worden.

Heb je misschien al een domiciliëring overwogen? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken over de betalingen. Moest je hier interesse in hebben, kan je deze activeren via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos