annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn factuur betaald. Waarom zie ik dit bedrag nog steeds staan in de MyBASE app?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
İk heb via van "my base" app mijn factuur betaald.. Maar het sta nog altij mijn bedrag. En als ik op info klik zegt hem dat het betaald is. Awel waarom krijg ik dan niet mijn nieuwe belminnuten en dergelijke, dus wrm vernieuwd dat niet?? (Ps: dat is eerste keer dat ik abbonement gebruik)
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
[quote=Sevo]İk heb via van "my base" app mijn factuur betaald.. Maar het sta nog altij mijn bedrag. En als ik op info klik zegt hem dat het betaald is. Awel waarom krijg ik dan niet mijn nieuwe belminnuten en dergelijke, dus wrm vernieuwd dat niet?? (Ps: dat is eerste keer dat ik abbonement gebruik)

Hey Sevo!

Wanneer je betaalt via de MyBASE app, krijg je inderdaad een bericht ter bevestiging van de betaling. Omdat de betaling nog verwerkt moet worden, zal je het bedrag nog steeds zien staan bij het openstaand bedrag. Dit is dus normaal Smiley Knipoog

Bundels worden enkel vernieuwd op de facturatiedatum. Dat is dus één keer per maand. Bedoel je misschien dat je lijn werd afgesloten en dat je nog niet gereactiveerd bent? Normaal gezien gebeurt dit automatisch.

Ik wil dit ook graag voor je nakijken! Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Zo hebben we toegang tot je telefoonnummer. Maak je maar geen zorgen hoor, enkel de moderatoren kunnen deze informatie inkijken.

Geef me een seintje en ik zal dit maandag voor je onderzoeken Smiley Vrolijk

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos