annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn factuur betaald, en toch blijf ik geblokkeerd?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 1
Ik heb al mijn factuur betaald en toch blijf ik geblokkeerd ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Jana,

Het duurt soms eventjes voordat je betaling volledig geregistreerd is in ons systeem. Eenmaal verwerkt wordt je lijn uiteraard weer geactiveerd.
Je kan sneller geactiveerd worden door de betaling online uit te voeren, via een BASE shop te betalen, of door een bewijs van betaling te mailen naar collection@telenetgroup.be.
Wanneer je voor dat laatste kiest, vergeet dan zeker niet je gsm-nummer te vermelden zodat we weten van wie de betaling komt :$
Een volledig overzicht van de mogelijkheden vind je via deze pagina.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos