BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Thalia!
Wanneer je een onlinebestelling hebt geplaatst en je hebt een vraag, dan is het niet BASE.support@telenetgroup.be waarnaar je een e-mail moet sturen, maar naar onlinesimsupport@telenetgroup.be.
Nu, dit is niet zo erg hoor! BASE.support zal je vraag forwarden naar de correcte afdeling. Alleen zal het dan langer duren voordat je vraag beantwoord wordt .
Natuurlijk wil ik je ook graag helpen! Kan je je profiel van de Community aanvullen zodat ik je telefoonnummer heb? Dan zal ik uitzonderlijk even contact opnemen met onlinesimsupport om het bestelnummer te achterhalen.
Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hey Thalia!
Wanneer je een onlinebestelling hebt geplaatst en je hebt een vraag, dan is het niet BASE.support@telenetgroup.be waarnaar je een e-mail moet sturen, maar naar onlinesimsupport@telenetgroup.be.
Nu, dit is niet zo erg hoor! BASE.support zal je vraag forwarden naar de correcte afdeling. Alleen zal het dan langer duren voordat je vraag beantwoord wordt .
Natuurlijk wil ik je ook graag helpen! Kan je je profiel van de Community aanvullen zodat ik je telefoonnummer heb? Dan zal ik uitzonderlijk even contact opnemen met onlinesimsupport om het bestelnummer te achterhalen.
Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .