annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn simkaart aangekregen, maar kan hem niet activeren doordat ik geen bestelnummer heb. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5
Beste,
Ik heb mijn nieuwe simkaart gehaf. Maar kan deze niet activeren omdat ik via mail geen bestel nummer heb gehad. Ik heb de simkaart vandaag id bus gehad ik ben van proximus over gestapt word deze dan ook onmiddellijk uitgeschakeld bij activatie van de base sim kaart? Want ik kan nu geen verbinding krijg en enkel sms'en en telefoons ontvangen. Mvg,

Versmissen kimber
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (14)
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey kimber9208,

vul je je telefoonnummer even in in jouw profiel? Dan kan ik dit voor jou bekijken :-)!

Groetjes
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5

Alvast bedankt. Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Ik heb jou een nummer via privébericht gestuurd :-). Hou me op de hoogte!

Groetjes,
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 6
Hoi ik heb vandaag ook net mijn simkaart ontvangen maar geen mail met de bestel nummer , nu heb ik deze morgen een mail gestuurd naar die base support om mijn kaart te activeren maar ondertussen is het namiddag en heb ok nog steeds geen antwoord gekregen
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Thalia!

Wanneer je een onlinebestelling hebt geplaatst en je hebt een vraag, dan is het niet BASE.support@telenetgroup.be waarnaar je een e-mail moet sturen, maar naar onlinesimsupport@telenetgroup.be.

Nu, dit is niet zo erg hoor! BASE.support zal je vraag forwarden naar de correcte afdeling. Alleen zal het dan langer duren voordat je vraag beantwoord wordt Smiley Verdrietig .

Natuurlijk wil ik je ook graag helpen! Kan je je profiel van de Community aanvullen zodat ik je telefoonnummer heb? Dan zal ik uitzonderlijk even contact opnemen met onlinesimsupport om het bestelnummer te achterhalen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hoi debby , ik heb de mail wel naar onlinesimsupport@telenetgroup.be gemaild heb het nog eens nagekeken ☺, euh stomme vraag hoe kan ik mijn profiel aan de community aanvullen ?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Want heb nu terug mijn oude sim ingestoken omdat zo lang duurt en niemand mij kan bereiken anders
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Thalia,

Ik heb je privébericht met je telefoonnummer gezien.
Ondertussen heb ik je profiel op de Community al aangevuld Smiley Knipoog .

Misschien toch handig om te weten hoe je je profiel kan updaten. Ga naar 'Instellingen' en dan naar 'Mijn profiel'. Maak je geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen het telefoonnummer inkijken.

Ondertussen heb ik je bestelnummer gevonden: 10059274

Je kan nu dus je simkaart activeren via de link base.be/welkom.
Je vult het telefoonnummer van de simkaart, het simkaartnummer en het bestelnummer in en de kaart wordt geactiveerd!

Alvast welkom bij BASE Smiley Knipoog !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Hoi dankjewel voor de moeite ik had daarnet even met een base operator gesproken aan de telefoon en die zij mij dat het niet normaal was dat ik eerst geen contract heb moeten tekenen en ineens mijn sim heb gekregen ?
Beantwoorden
0 Kudos