annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn simkaart aangekregen, maar kan hem niet activeren doordat ik geen bestelnummer heb. Wat nu?

Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Nee hoor Thalia, je kan de simkaart nu al activeren Smiley Knipoog .

Het contract mag je ondertekenen en sturen via e-mail naar onlinesimsupport@telenetgroup.be of via de post naar Neerveldstraat 105, 1200 Brussel.

Heb je het contract nog niet ontvangen? Dan zal je dit weldra toegestuurd krijgen. Natuurlijk kan je via onlinesimsupport altijd eens navragen wanneer je dit contract krijgt.

Onze excuses voor de miscommunicatie die je hebt gekregen!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 6
Ok alvast bedankt voor de moeite
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 6
Bedankt debby hij staat actief
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hi Thalia!

Ahhh, dat is super Smiley Vrolijk !

Nu je BASE abonnee bent kan je genieten van onze Summer of streaming actie t/m 30/09/2016. Gewoon even je telefoon uit en weer aanzetten en je kan gratis muziek luisteren, Pokémons vangen en Youtube filmpjes kijken!!!

Neem regelmatig een kijkje op onze Community, wie weet volgen er nog acties die de moeite waard zijn :8 ...

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Vrijwilliger
Reacties: 1

@kimber9208 schreef:
Beste,
Ik heb mijn nieuwe simkaart gehaf. Maar kan deze niet activeren omdat ik via mail geen bestel nummer heb gehad. Ik heb de simkaart vandaag id bus gehad ik ben van proximus over gestapt word deze dan ook onmiddellijk uitgeschakeld bij activatie van de base sim kaart? Want ik kan nu geen verbinding krijg en enkel sms'en en telefoons ontvangen. Mvg,

Versmissen kimber

Beantwoorden
0 Kudos