annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn telefoon geblokkeerd en heb mijn pukcode nodig. Hoe kan ik deze opvragen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Hoe kan ik mijn pukcode opvragen?
Beantwoorden
REACTIES (12)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hoi Lotte

Na 3 keer een verkeerde pincode in te toetsen, moet je inderdaad je pukcode bij de hand hebben.
Indien je geen BASE of JIM Mobile 'mapje' meer hebt, waar je simkaart in geleverd werd, kan je een nieuwe pukcode aanvragen. Dit doe je zo:
Log je in, in de klantenzone van BASE of JIM Mobile. Klik het tabblad 'Mijn gegevens' open. Vervolgens klik je op 'Gebruikersgevens'.

Via 'Gebruikersgevens' zie je meteen welke SIM kaarten actief zijn, met de bijhorende pukcode.
Ook via deze pagina kan je eventueel jouw tariefplan aanpassen of extra opties aanvragen.

Neem een kijkje en vertel het of het gelukt is. Succes! :cool:
Beantwoorden
Leesfanaat
Dankuwel voor het snelle antwoord.
Ik heb eens gekeken hoe je mij hebt uitgelegd maar mijn pukcode staat daar niet bij precies. Er staat wel mijn nummer en dat dat actief is maar meer ook niet.
Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
No prob!

Da's vervelend... Bij mij staat dit namelijk wel bij. Maar er is ook nog een ander mogelijkheid: bellen naar de klantendienst op het nummer 0486 19 19 99. Thalia had onlangs een topic geopend i.v.m. pukcode: https://nl.community.base.be/toestellen-11/pukcode-36

Groetjes
Beantwoorden
Leesfanaat
Dankuwel voor de hulp. Ik ga morgen eens bellen en kijken wat ze zeggen.
Groetjes Smiley Vrolijk
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hi Lotte!

Nog even een tip: de telefonische klantendienst is 24/24, 7/7 te bereiken. Je kan hen dus altijd contacteren Smiley Knipoog .

Hopelijk werd je intussen geholpen. Zoniet mag je je profiel van de Community vervolledigen zodat ik je telefoonnummer heb.

Geef je me even een seintje indien je onze hulp toch nog nodig hebt :$ ?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

mijn simcaart is blokeert en ik ken mijn puk code niet wat moet ik doen ?

@BlRGER schreef:
Hoi Lotte

Na 3 keer een verkeerde pincode in te toetsen, moet je inderdaad je pukcode bij de hand hebben.
Indien je geen BASE of JIM Mobile 'mapje' meer hebt, waar je simkaart in geleverd werd, kan je een nieuwe pukcode aanvragen. Dit doe je zo:
Log je in, in de klantenzone van BASE of JIM Mobile. Klik het tabblad 'Mijn gegevens' open. Vervolgens klik je op 'Gebruikersgevens'.

Via 'Gebruikersgevens' zie je meteen welke SIM kaarten actief zijn, met de bijhorende pukcode.
Ook via deze pagina kan je eventueel jouw tariefplan aanpassen of extra opties aanvragen.

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger
Reacties: 1

@BlRGER schreef:
Hoi Lotte

Beantwoorden
0 Kudos
Scout

@Lotte schreef:
Hoe kan ik mijn pukcode opvragen?

Beantwoorden
0 Kudos
Scout