annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn wachtwoord voor de klantenzone en My BASE vergeten, wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
We kennen allemaal het probleem met wachtwoorden. We hebben er minstens 10 en persoonlijk vergeet ik ze zelf ook de helft van de tijd. Graag geef ik je enkele tips om gemakkelijk toegang te hebben tot je persoonlijke klantenzone en My BASE zonder je zorgen te maken over al die wachtwoorden.

Tip 1: Je kan je wachtwoord vernieuwen door ‘LOGIN’ te sms’en naar 1912. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd als antwoord op jouw sms.

Tip 2: Je kan ook zelf je wachtwoord via SMS kiezen. Sms LOGIN naar 1912 (voorbeeld: LOGIN Jan12345).
Je wachtwoord moet een combinatie zijn van 8 tot 16 karakters (letters en/of cijfers).

Tip 3: Sla het wachtwoord van je klantenzone op via de instellingen van je internetbrowser. De My BASE-app onthoudt automatisch je wachtwoord zolang je je niet uitlogt.

Tip 4: Net onder het inlogvak van jouw klantenzone is er een link ‘Wachtwoord vergeten?’. Als je daarop klikt, kan je je telefoonnummer invullen. We versturen jou dan een nieuw wachtwoord via SMS.

Let op, jouw wachtwoord is persoonlijke informatie. Ik raad je aan om dit aan niemand te communiceren om te vermijden dat iemand anders jouw persoonlijke gegevens kan zien en wijzigen. Hou ook altijd je telefoon op zak, of schakel hem uit wanneer je hem niet meer nodig hebt.
What's new?
Beantwoorden